تجهیزات و وسایل شهربازی

تجهیزات و وسایل شهربازی

  • 65

تماس فوری

دستگاه های مکانیکی شهربازی

دستگاه های مکانیکی شهربازی به دستگاه هایی می گوییم که قسمت الکترونیکی در آن ها کم است و از قطعات فلزی و موتور های مکانیکی در آن ها استفاده می شود. مانند مینی فریزبی، ماشین برقی، تاب کودک، مری گراند، آفتاب مهتاب، قطار کودک، یوفو که مشکل ارتفاع ندارند.

تجهیزات ویدیویی 

وسایل و تجهیزات شهربازی ویدیویی عمولا دستگاه های پر طرفدار گیم موتور و گیم ماشین می باشند که به صورت مسابقه ای یا فردی از آن ها بازی می شود.این دستگاه ها شامل انواع گیم های تفنگی مانند گیم های رمبو، گیم شکار در جنگل و… هستند.

وسایل تیکتی

دستگاه هایی هستند که تیکت به مخاطبشان می دهند و مخاطب با مراجعه به باجه جوایز، جایزه خود را دریافت می نماید. گیم Dino که شبیه به لاتاری می باشد و گیم spin n win که با سرعت عمل دست و مغز مخاطب رابطه مستقیمی داشته و به این صورت است که هر چه عکس العمل و سرعت دست و مغز مخاطب بالاتر رود می تواند تیکت بیشتری از این گیم دریافت نماید.

شهربازی سرپوشیده

دستگاه های جایزه گیری 

دستگاه هایی که از عملکرد به موقع و دقت بالا مخاطب می تواند جایزه بهتری به بازیکنان دستگاه بدهند مانند: گیم رباط جایزه بگیر، که در محلی نصب می شود و مخاطب با حرکت دادن اهرم یا چنگک داخل گیم جایزه مورد نظر را با توجه به زمانی که دارد انتخاب می کند. و به محل دریچه انتقال جایزه منتقل می کند و جایزه خود را دریافت می نماید.

بازی های رومیزی و اسپرت 

این نوع بازی ها زمان زیادی نیست که وارد صنعت شهربازی شده اند اما جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند مانند دستگاه ایرهاکی، دستگاه هند اسپید(Hand speed)، بیلیارد با شکل های متفاوت، دستگاه ماهیگیری، دستگاه فوتبال دستی و… که از جمله دستگاه های تاچ (Tuch) هستند و بسیار مورد توجه قرار گرفتند.

بازی های واقعیت مجازی یا VR

بازی هایی هستند که از تغییرات ذهنی استفاده می کنند. از ویژگی های این دستگاه این است که بدون اینکه مخاطب در فضای واقعی قرار گیرد. برای او فضایی سرشار از نشاط یا ترس و هیجان ایجاد می شود. این دستگاه ها حدود ۳ سال است که به ایران آمده  به خوبی جایگاه فوق العاده ای به دست آورده اند و  جز دستگاه هایی است که بسیار مورد استقبال قرار میگیرد.

دستگاه های شبیه ساز

تجهیزات و وسایل شهربازی از جمله موتور و ماشین ویدئو گیم ها به نسبت موتور و ماشین شبیه ساز ها،به دلیل اینکه ریسک کمتری برای بازیکنان دارند بیشتر مورد استقبال واقع شد. اما چند شرکت اقدام به ساخت دستگاه های شبیه ساز نموده اند که در صنعت شهربازی به دلیل تک سرنشین بودن و قیمت بالا مورد استقبال واقع قرار نگرفته اند.

بازی های کودکان

تجهیزات و وسایل شهربازی در صنعت شهربازی بسیار پول ساز هستند و همیشه عامل اصلی ورود خانواده ها به شهربازی های کودکان می باشد. بازی های کودکان عموما رده سنی ۷-۳ سال و ۱۶-۷ سال رنج سنی نوجوانان است و شامل ویدیو گیم ها و بازی های کم خطر که سرنشین جان خود را بتواند تحت هر شرایطی حفظ نماید و امنیت ویژه های باید داشته باشد. در زمان بازی نباید کودک بترسد و باید از بازی لذت ببرد و در واقع تعریف اصلی بازی های کودکان، بازی هایی می باشد که لذت بخش بوده و نه خیلی ایجاد هیجان داشته باشند. برای کودکان بازی های سکه ای یا تکان دهنده بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند.

تنیس دیجیتال کودکان

این گیم‌ های دیجیتال کودک را برای یاد گرفتن. برخی مهارت‌های مهم مثل تمرکز، هدف گیری، هماهنگی عصب و عضله و مواردی از این دست یاری می‌کند.

به طور کلی نوع کودک این بازی دارای جذابیت بیشتری در بین بهره برداران است. و شاید دلیل آن طراحی ظاهری این دستگاه باشد و دلیل دیگر آن هیجانی بودن و عدم تفکر زیاد در حین بازی  است.

برای این که گیم‌ ها مناسب کودکان در سنین پایین تر باشند باید طراحی خاصی داشته باشند. بازی تنیس دیجیتال مخصوص شهربازی های سرپوشیده مناسب کودکان زیر 7 سال است. و می‌تواند برای کودک دقایقی از شادی و نشاط به ارمغان آورد.

شهربازی سرپوشیده

فوت اسپید

بازی فوت اسپید یک بازی میزی 2 نفره و 1 نفره می باشد. و که از آن بیشتر در خانه بازی ها و پارک های کودک استفاده می شود و می تواند فرزندانتان را حسابی سرگرم کند. و حتی بزرگسالان هم می توانند بازی کنند. فوت اسپید در واقع بازی سرعت عمل پا می باشد، در این بازی چراغ هایی دایره ای شکل به صورت تصادفی روشن و خاموش می شوند. و بازیکن باید خیلی سریع یکی از چراغ هایی که روشن می شود. را با پا روی آن چراغ ضربه بزند و امتیاز مربوطه را دریافت نماید .و اگر چراغ ها را اشتباه بزنند امتیاز منفی به آن ها داده می شود و در واقع امتیاز کسر می شود. و در آخر هر بازیکنی که تعداد بیشتری چراغ های روشن را زده باشد برنده بازی خواهد بود.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.




  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 9:39
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 110
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 11
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 37
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 113
            بازدید ماه بازدید ماه : 552
            بازدید سال بازدید سال : 3345
            بازدید کلی بازدید کلی : 23818

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.118.14.73
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف